Medlemsundersøgelse

Vigtig Medlemsundersøgelse

Kære medlem

Vi har brug for din hjælp. Vi vil gerne undersøge om vi har grundlag for at søge Sundhedsstyrelsen om også at blive bemyndiget til at RAB godkende vores medlemmer i andre behandlingsformer end Kranio-Sakral Terapi. Vi har brug fra at høre fra dig også selvom du ikke er interesseret i at blive RAB godkendt eller at være RAB godkendt hos os.

Det er vores ønske at opnå sådan bemyndigelse for at kunne tilbyde vores medlemmer at samle deres RAB godkendelser hos os, for at undgå ufrivillige dobbelt medlemsskaber.

Reglerne er sådan, at hvis vi potentielt har 20 medlemmer, der kan opfylde betingelserne til en RAB godkendelse inden for en behandlingsform, har vi mulighed for at søge om denne bemyndigelse. Så hjælp os med at optimere vores konkurrence dygtighed ved at udfyld nedenstående skema.

Udfyld venligst også skemaet, hvis du ikke har andre uddannelser: Sæt i så fald kryds ud for “Ingen”.

Vi håber du vil tage dig tid til at udfylde skemaet og sende det til kontor@kstforeningen.dk

Find skemaet her

På forhånd tak